Heb je een vraag?
We zijn benieuwd welke vragen je hebt. FOVIG doet er alles aan om deze te beantwoorden of je door te verwijzen. Er zijn 4 mogelijkheden om je vraag aan FOVIG te stellen.
Bel Fovig
Dit is een gratis service waarbij je telefonisch een antwoord krijgt op je vraag.
Stuur een e-mail
Stel je vraag via email, je krijgt spoedig een antwoord.
Gebruik het contactformulier
Stel je vraag via dit contactformulier, je krijgt spoedig een antwoord.
FAQ
Er zijn al heel wat vragen gesteld en beantwoord. Misschien vind je een antwoord in de lijst van veel gestelde vragen.
Bel Fovig
Dit is een gratis service waarbij je telefonisch een antwoord krijgt op je vraag.
Stuur een e-mail
Stel je vraag via email, je krijgt spoedig een antwoord.
Gebruik het contactformulier
Stel je vraag via dit contactformulier, je krijgt spoedig een antwoord.
FAQ
Er zijn al heel wat vragen gesteld en beantwoord. Misschien vind je een antwoord in de lijst van veel gestelde vragen.
Bel Fovig
Je mag FOVIG bellen voor alle vragen die te maken hebben met jouw handicap of de handicap van degene waar je dicht bij staat, bijvoorbeeld:
- Over persoonsvolgende financiering,
- Over de werking van de collectieve overlegorganen (gebruikersraden)
- Over bewindvoering
- …
Je kan onze medewerker bereiken op 0470/58 31 25 tijdens de kantooruren (van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00). Indien FOVIG je niet onmiddellijk te woord kan staan laat je een bericht achter. Je wordt zo snel als mogelijk gebeld.
Gebruik het contactformulier
Stel je vraag aan FOVIG met onderstaand contactformulier.
FAQ
Misschien vind je hieronder al een antwoord op je vragen.
FAQ op de website van VAPH
Hoe werd correctiefase 1 gerealiseerd en welke zorgaanbieders kregen personeelspunten bij?
Welke wetgeving is er over de invoering van woon- en leefkosten?
Welke rechten en plichten heb ik bij een vergunde zorgaanbieder?